niedziela, 19 maja 2024

Relacja z Targów książki Vivelo 2024 sobota

Targi to czas wielu ciekawych spotkań z ulubionymi pisarzami oraz  nowoodkrytymi a także ze znajomymi z różnych stron Polski. Głównie czytelniczkami takimi jak jak ja pełnymi pasji I miłości do książek. 
Uwierzcie, że  są tacy ludzie co nie rozumieją tego hobby. 
Na szczęście jest dużo nowych i co ważne młodych czytelników,  głównie nastolatek , które tłumnie przybyły na Targi książek i Mediów Vivelo, które po raz drugi odbywają się na Stadionie Narodowym w Warszawie. Płyta stadionu zajęta był przez pisarki młodego pokolenia. Na szczęście ktoś pomyślał. Dzięki temu na piętrze było całkiem znośnie,  przynajmniej po 10.00. I można było w miarę na spokojnie odwiedzić te autorki,  na których mi zależało. A były to między innymi:

Anna Rozenberg


Anna Sakowicz



Ewa Bauer

Agata Suchocka, która także gra i śpiewa . I zawsze cudnie czytelnika wita.

Alicja Czarnecka Sus


Stefan Darda z którym pogadałam o psach , bo pan pisarz jest właścicielem Haskiego. Nie tylko o książkach rozmawiałam z autorami. I to jest fajne. 

Aleksander Rogoziński . Jak nastolatki zobaczyły do Alka kolejkę, a była faktycznie długa, to stwierdziły, że ktoś tu sławny jest.   Tutaj też można bylo poplotkować  o różnych ważnych sprawach.

Anna Ziobro



Magda Stachula, z którą przez chwilę był także Paweł Małaszyński. Jakie piski były w kolejce…
A wszystko przez to, że wcześniej był panel dyskusyjny o ekranizacji książki pani Magdy..
 

Małgosia Starosta niezawodna bo zawsze uśmiechnięta i pełna energii, a książki pisze coraz ciekawsze.

Michał Śmielak

W między czasie były też różne panele dyskusyjne oraz rozmowy na scenie głównej jakoś tak dziwnie z boku schowanej. Trafiłam tam przez przypadek i dzięki temu posłuchałam wywiadu z Katarzyną Bondą, który prowadziła Justyną Dżbik Kluge. Super było poznać ulubioną dzienikarkę osobiście i parę słów zamienić. Po prostu pełnia szczęścia.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz