środa, 5 czerwca 2019

Moje odkrycie 2018

Żmijowisko - Wojciech Chmielarz


Mówi się że wyhodowałeś żmije na własnym łonie . I tak właśnie jest w najnowszej książce Pana Wojtka Chmielarza.  Bohaterowie książki nigdy nie wiedzą kto i dlaczego wbija im szpile. Każdy z nich jest właśnie żmiją, która w każdym momencie może ugryźć....
Końcówka książki mega, zwłaszcza przy burzy za oknem...
Książkę odkryłam na targach WTK 2018 i od razu szybko przeczytałam.  I byłam i nadal  jestem pod wrażeniem. 

W sumie nic dziwnego bo Pan Wojtek za tą właśnie powieść zebrał chyba wszystkie najważniejsze nagrody literackie w naszym kraju. A obecnie Canal+ produkuje na jej podstawie serial. 

1 komentarz:

  1. Mnie też się bardzo podobała ta książka 😉

    Pozdrawiam
    subjektiv-buch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń